اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی اقدام به طراحی، راه اندازی و پیاده سازی سامانه جمع آوری آمار و اطلاعات ایثارگران کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یکی از ارکان اساسی برنامه ریزی و مدیریت، در اختیار داشتن آمار و اطلاعات به هنگام، صحیح، دقیق و روز آمد است. 

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی با هدف شناسایی جامعه هدف، اقدام به طراحی، راه اندازی و پیاده سازی سامانه جمع آوری آمار و اطلاعات ایثارگران کرده است. 

حمیدرضا محمودیان فرد تصریح کرد: حضور ايثارگران جهادسازندگي به مثابه قطره اي درياي خروشان امت حزب الله در كليه ي سنگرها و صحنه ها نبرد، تأثير شگرفي در تقويت و حمايت جبهه ها و گشودن راه هاي جديد در دفاع و كوتاه کردن دست متجاوزان داشت.

وی اظهار کرد: جهادگران جهاد سازندگي بدون اينكه خودشان پناهي داشته باشند، هدف دشمن بودند و آن دستگاهي كه روي آن سوار بودند تا بتوانند براي همرزمانشان سنگري بسازند مورد هدف دشمن بود.

این مقام مسئول گفت: خانواده بزرگ جهاد كشاورزي با حضور بيش از ۵۵۰ هزار رزمنده و جهادگر و تقديم ۳۳۰۰ شهيد، نقش بي بديلي در مهندسي  رزمي ۸ سال دفاع مقدس داشته كه اين افتخاري بزرگ براي  وزارت جهاد كشاورزي است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خاطر نشان کرد: از همه ایثارگران جهاد کشاورزی استان فارس تقاضا می شود به منظور تعامل بیشتر با اداره امور ایثار گران ، در مرحله اول اقدام به ثبت نام در سامانه isarjahad.ir کنند.

وی افزود: از آنجایی که این سامانه به صورت خدمت محور طراحی شده است، بدیهی است در آینده ارائه هر نوع خدمت به جامعه ایثارگران از طریق همین سامانه انجام خواهد شد. لذا تقاضا می شود در تکمیل اقلام اطلاعاتی خواسته شده، نهایت دقت را به عمل آوردند تا در ارائه انواع خدمات اعم از بیمه و درمان، آموزشی، اشتغال، مسکن و تسهیلات خللی ایجاد نشود.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.