معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دانش آموزان در این اردوی سه روزه در6 گروه تدبیر، امید، دولت و ملت، همدلی، همزبانی و همکاری حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه؛ "قدرت اله" قاسمی" معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اظهار داشت: اولین اردوی پیش آهنگان پیشتاز و فرزانه در سال تحصیلی جدید با حضور 400 دانش آموز و 23 مربی و مدرس همراه برگزار می شود.

وی افزود: 28 نفر از مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 1و 2 ارومیه، 4 نفر از بخش انزل، 28 نفر از شهرستان خوی و سلماس، 35 نفر از شهرسان های ماکو،چالدران، پلدشت، شوط، چایپاره و نازلو، 35 نفر از مهاباد، بوکان و اشنویه، 35 نفر نقده، میاندوآب، صومای برادوست و سیلوانا، 35 نفر شهرستان های پیرانشهر، تکاب، شاهین دژ، سردشت مرحمت آباد و کشاورز در این اردو حضور یافته اند.

قاسمی ادامه داد: دانش آموزان در این اردوی سه روزه درشش گروه تدبیر، امید، دولت و ملت، همدلی، همزبانی و همکاری حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: در این اردو شش کمیته آموزش، کمیته اجرایی، نظارت و ارزیابی، کمیته پشتیبانی، کمیته روابط عمومی و تبلیغات و کمیته پذیرش و ساماندهی که شامل پذیرش، ساماندهی و نمایشگاه است، فعالیت دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم در جهت برگزاری هر چه باشکوه این برنامه در سطح استان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که این اردو از صبح امروز به مدت سه روز در محل اردوگاه معلم برگزار می شود


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.