توهین و تهدید تکنسینهای اورژانس 115 که با توجه به سختی و فشار کار انجام خدمت میکنند, امری نابخشودنی است.

پیگرد قضائی توهین کننده به تکنسینهای اورژانس 115به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مسئول امور حقوقی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اذربایجان شرقی گفت: تهدید و توهین در قانون جرم محسوب میشود و شامل پیگرد قضائی میشود و توهین و تهدید تکنسینهای اورژانس 115 که با توجه به سختی و فشار کار انجام خدمت میکنند, امری نابخشوده است.

علمی گفت:بدنبال اعزام تکنسینهای اورژانس 115 برای یک ماموریت, فردی بنام ب-ع که اقدام به توهین و تهدید تکنسینهای اورژانس 115 کرده بود, با شکایت تکنسینها و پیگیری امور حقوقی, رای بزه متهم اعلام شد.

وی گفت: با توجه به مفاد قانون, تهدید و توهین جرم محسوب میشود و فرد متهم که تکنسینهای اورژانس 115 را که در حین خدمت تهدید و توهین کرده بود, با حکم شعبه 17 دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب تبریز بزه انتسابی به نامبرده محرز و مسلم تشخیص داده شد.

 علمی تصریح کرد: تکنسینهای اورژانس 115 در شرایط کاری خود با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و اینگونه برخوردها منجر به صدمات جبران ناپذیر روحی و عصبی میشود و امیدواریم با برخوردی که قوه محترم قضائی با اینگونه افراد میکند, شاهد چنین رفتارهای ناشایستی نباشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: اورژانس ، توهین ، تهدید ، صدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.