باید نقش مازندران در دوران دفاع مقدس تدوین شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده ولی‌ فقیه در مازندران در همایش آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد در بابل، با بیان اینکه افتخار بازسازی سوسنگرد به نام مازندران و به همت مرحوم آیت‌الله روحانی ثبت شد گفت: باید نقش مازندران در دوران دفاع مقدس تدوین شود.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه کشورهای حاشیه ایران درگیر جنگ‌هایی هستند افزود: در چنین شرایط ما با کمال آرامش در کشور بسر می‌بریم و از نعمت رهبری دشمن شناس و با بصیرت بهره می ‌بریم.

وی با تأکید بر اینکه کارها باید رنگ الهی داشته باشد گفت: متأسفانه رنگ و بوی دینی واله‌ی گذشته در حال کمرنگ شدن است و باید به خلوص دوران دفاع مقدس برگردیم.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه باید از عاشورا و دفاع مقدس درس بگیریم، به نقش والای مرحوم آیت‌الله روحانی امام‌جمعه فقید بابل درزمینهٔ بازسازی سوسنگرد اشاره کرد و با گرامیداشت حماسه‌آفرینی مردم استان در دوران دفاع مقدس افزود: تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید از استان نشانه ولایتمداری و عشق آنان به ولایت بوده است.

وی یادآور شد: با وقوع جنگ تحمیلی واقعه کربلا برای مردم ایران عینیت بخشیده شد و فداکاری مادران، پدران و همسران را به عینه در کشور دیدیم و ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ف

برچسب ها: ساری ، مازندران ، دفاع ، مقدس ، نقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.