رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: نخستین کاروان این ستاد با اعزام تعدادی از خادمان و وسایل ضروری برای پشتیبانی و پذیرایی از زائران راهپیمایی ایام اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارارن جوان از قزوین ؛ سهرابعلی احمدی افزود: این کاروان‌ها در قالب واحد پشتیبانی و خادمان در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) که به زائران خدمات‌دهی می‌کنند طی چند کاروان به شهر مسیب اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد : بابیان اینکه از 26 آبان‌ماه تا 6 آذر ماه سال جاری اعزام کاروان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین به کشور عراق ادامه دارد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین عنوان کرد: مواد خوراکی و یک دستگاه پخت نان ایرانی برای نانوایی حرم مطهر طفلان مسلم (ع) برای ارائه خدمات و پذیرایی با گروه نانوایان استان قزوین،امروز نیز به شهر مسیب عراق اعزام می‌شوند.

احمدی یاد آور شد: در روزهای آینده کاروان‌های دیگری نیز از نذورات و هدایای مردمی با خادمانی از قشرهای مختلف مانند پزشکان، گروه‌های مبلغ روحانی، تصویربرداران و گروهی از مستندسازان برای پوشش رویدادهای ایام اربعین سیدالشهدا (ع) به مناطق کربلای معلا اعزام می‌شوند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین بیان کرد: کمک‌ها و هدایای مردمی مانند وجوه نقدی و کمک‌های غیر نقدی سال جاری در تهیه تجهیزات و وسایلی از جمله اقلام خوراکی و هزینه تردد ماشین‌آلات و اسباب ضروری برای سلف سرویس و مطبخ حرم مطهر طفلان مسلم ابن‌عقیل (ع) تدارک دیده شده است تا در ایام اربعین از زائران حسینی در شهر مسیب و کربلای معلا به نحو مطلوب پذیرایی شود.

احمدی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز با هماهنگی این سازمان برای اقامه نماز جماعت و شرح مسائل تبلیغی و ارشادی در منزلگاه‌های تدوین شده در مسیر راهپیمایی زائران اربعین حسینی از نخستین روزهای آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.