رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: توافقاتمان تا ۸۰ درصد به اتمام رسیده است و منتظر جوابیه نهایی مربی اسلونیایی برای ادامه فعالیتهایمان هستیم.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ذر خصوص مربی اسلونی که به تازگی برای ملی پوشان کوهستان مقرر شده تا با او فدراسیون دوچرخه سواری قرارداد ببندد ،اظهار کرد: با پریموس مذاکرات انجام شد و پیشنهادات خودمان را با او در میان گذاشتیم و او نیز پیشنهادش را برای ما مطرح کرد تا در کمیته فنی بررسی شود.

وی افزود: اگر بر اساس خواسته ما به توافق برسیم ۸۰ درصد کار به اتمام رسیده است. قمری در خصوص مبلغ قرار داد با مربی تیم کوهستان تصریح کرد: او مبالغی را اعلام کرده است و ما تا حدودی برای پاداش هایی که در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی در نظر رفته ایم در نظر کرمته ایم توافق کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر با مربی اسلونیایی به توافق برسیم طی ۲هفته آتی ملی پوشان ما را ارزیابی خواهد کرد سپس یک مرخصی چند روزه خواهد داشت و مجدد تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا در کنار ما خواهد بود.

وی در خصوص ملی پوشانی که برای حضور در کاپ هندوستان مقرر شده بود تا اعزام شوند یاد آور شد: ملی پوشان رکابزنمان برای حضور در کاپ هندوستان امروز اعزام شده و چهارشنبه مسابقاتشان آغاز می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار