رییس هیات تیراندازی استان قزوین گفت: همایش دبیران هیات های استان های این رشته 29 آبان ماه جاری به میزبانی قزوین برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حسین زکی زاده  افزود: این همایش با حضور دبیر فدراسیون تیراندازی و جمعی از مسوولان استانی برگزار خواهد شد.


وی اظهار کرد: این برای نخستین بار است که همایش سالیانه دبیران هیات های استانی در جایی به جز تهران برگزار می شود.


این مسوول ورزشی گفت: بررسی راه های توسعه و ترویج تیراندازی در استان ها، جذب حامیان مالی و تجلیل از دبیران هیات های تیراندازی استان ها از جمله برنامه های مربوط به این همایش است.


رییس هیات تیراندازی قزوین اضافه کرد: همزمان با روز برگزاری همایش دبیران، شاهد برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران تیراندازی استان نیز خواهیم بود.


وی ادامه داد: مرتضی علی محمدی و محمد زائر رضایی ملی پوشان قزوینی که به ترتیب در مسابقات آسیایی هندوستان و کویت موفق به کسب نشان طلا و برنز شدند، از جمله قهرمانان شاخص امسال تیراندازی استان هستند که از آنها در آیین یاد شده تجلیل می شود.


زکی زاده، تیراندازی قزوین را در مسیر رشد و پیشرفت دانست و در پایان گفت: با تلاش عوامل هیات، مربیان، داوران، ورزشکاران و پیشکسوتان خود پارسال موفق شدیم تا رتبه نخست عملکرد هیات های ورزشی استان و تیراندازی کشور را از آن خود کنیم و امیدواریم این روند را تداوم ببخشیم.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.