سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد تیم ملی گفت: خوشحالم که بازیکنان ما دوباره به تیم ملی راه پیدا کردند و گل زدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه 8 بازیکن ما غایب هستند اما کسانی که در تمرین هستند کار خود را  بخوبی دنبال می کنند. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم .

وی در مورد عملکرد بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی  اظهار داشت: مهم نیست چه کسی گل زده مهم این است که بازی را بردند. برای موفقیت و پیشرفت مهم‌ترین مسئله تمرین کردن است. وقتی بعد از 20 روز  ملی پوشان به باشگاه برمی‌گردند مشکلاتی وجود دارد و در نهایت هماهنگی و آمادگی صد در صد با اعضای تیم نمی باشند. آنها نیاز به استراحت و ریکاوری دارند.  انتظار ندارم که این عدم هماهنگی چندان در نتیجه تاثیر بگذارد.

سرمربی پرسپولیس  ادامه داد: در حال حاضر هیچ لیستی تهیه نکردیم. با این حال یک جای خالی داریم. می توانیم به جای نورزی بازیکن بگیریم ولی سر فرصت تصمیم می‌گیریم.در حال حاضر با هیچ بازیکنی صحبت هم نکردیم و هیچ تغییری را برنامه‌ریزی نکردیم. 

برانکو افزود: اگر واقعا نیاز باشد بازیکن جدیدی جذب می‌کنیم. بازیکنی می‌آوریم که مستقیم جز 11 نفر اول بازی کند. به دنبال بهترین گزینه هستیم. 

وی در مورد شایعه استعفای کی‌روش  گفت: خودش بهتر می‌داند که در هر مشکلی چگونه عمل کند. نیازی نیست کسی به او مشورت دهد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
برانکو یک مربی خوب و ارزشمند بوده و بزودی تیم پرسپولیس با تمامی بازیکنان داشته و نداشته اش بهتر از اینها خواهد شد .در ضمن برانکو یک حرفه ای است و به مربی تیم ملی احترام گذاشته و سواد فوتبالی دارد.و به راستی کی روش خودش بهتر میداند بایدچه کار کند.
آخرین اخبار