رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان گفت: فرماندار ریگان در زمینه محرومیت زدایی در شرق استان کرمان به عنوان داوطلب برتر معرفی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،بهزاد عارف افزود: با توجه به اینکه فرماندار ریگان در زمان زلزله فعالیتهای زیادی در زمینه زیر ساخته های شهری در 4شهرستان شرق استان انجام داده به همین جهت به عنوان داوطلب برتر جمعیت هلال احمر معرفی شدند .

وی تصریح کرد : یکی دیگر از اقداماتی که فرماندار ریگان انجام داده است ایجاد راه در مناطق محروم می باشد که این کار در این شهرستان با جدیت در حال پیگیری می باشد .

رئیس جمعیت هلال احمر ریگان گفت: با توجه به اینکه در زمینه اشتغال زایی در مناطق محروم واخیرا در زمینه کشت زعفران در شهرستان اقداماتی نیز انجام داده اند .

عارف گفت: ساخت دو مدرسه در شهرستان محروم ریگان از جمله برنامه های فرماندار شهرستان ریگان می باشد که این مدارس در روستاهای محروم در حال ساخت می باشند .

وی یاد آور شد: فرماندار ریگان 17سال در زمینه سد سازی در مناطق محروم کشور فعالیت داشته اند ودر پست مدیر کل دفتر روستایی استانداری قدمهای موثری در روستاهای استان برداشته اند.

رئیس جمعیت هلال احمر ریگان اضافه کرد: فرماندار ریگان نیز در زمینه اشتغال زایی خانوارهای محروم قدمهای موثری برداشته اند .

عارف گفت: امروز همچنین کارکنان فرمانداری ومشاور جوان فرماندار ومعاونین فرماندار عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان شدند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: فرماندار ، ریگان ، برتر ، کشور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.