پیش از این قرار بود اعضای هیئت مدیره استقلال، امروز تشکیل جلسه دهند اما این جلسه به هفته آینده موکول شد.

جلسه هیئت مدیره استقلال به هفته آینده موکول شد

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات آبی پوشان پایتخت از امروز با توجه به صلاح دید کادرفنی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد، تیم فوتبال استقلال روز جمعه در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

جلسه هیئت مدیره به هفته آینده موکول شد

با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال روز دوشنبه هر هفته جلسه ای برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل می‌دهند اما با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود اعضای هیئت مدیره استقلال، امروز برای رسیدگی به کارهای باشگاه تشکیل جلسه دهند اما این جلسه لغو شد و قرار است هفته آینده تشکیل شود.

این احتمال وجود دارد جلسه هیئت مدیره آبی پوشان روز شنبه هفته آینده برگزار شود و یکی از بحث‌های مهم در جلسه رسیدگی به بند قراردادهای بازیکنان باشد.

وضعیت کرار همچنان در هاله‌ای از ابهام

بعد از جلسات متعددی که افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال با مدیر برنامه‌های جاسم کرار در خصوص مشخص کردن وضعیت این بازیکن برگزار کرده است در نهایت قرار شد افشارزاده جلسه دیگری را با سعیدی مدیر برنامه‌های این بازیکن برگزار کند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

مسئولان باشگاه استقلال به دنبال فسخ قرار داد کرار هافبک عراقی خود هستند اما شرایط گونه‌ای است که باید تمامی مسائل سنجیده شود تا یک تصمیم قطعی لحاظ شود.

به نظر می‌رسد افشارزاده برای جدایی کرار از استقلال همچنان مصمم است و به طور حتم وضعیت این بازیکن طی یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

گفتنی است، جدا شدن کرار از استقلال به داستان هزار و یک شب تبدیل نشده است و همچنان وضعیت این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت کرار جاسم از استقلال چه زمانی مشخص خواهد شد و چه زمانی این بازیکن برای همشه از  جمع استقلالی‌ها جدا می‌شود.

دو پیشکسوت تیم فوتبال استقلال قرار است آبی‌پوشان پایتخت را در سفر اهواز همراهی کنند.

آبی پوشان پایتخت آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اهواز روز پنج‌شنبه ساعت 10 صبح برگزار خواهند کرد و بازیکنان بعد از برگزاری تمرین و صرف ناهار راهی فرودگاه می‌شوند، استقلالی‌ها ساعت 15:30 تهران به مقصد اهواز ترک خواهند کرد.

جعفر مختاری‌فر و افشین حاجی‌پور پیشکسوتانی هستند که به عنوان مهمانان استقلالی‌ها در اهواز انتخاب شده‌اند و به همراه بازیکنان استقلال به اهواز می‌روند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: استقلال ، کرار ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار