معلم خیر تکابی واحد مسکونی خود را برای استفاده به عنوان فضای آموزشی و پرورشی به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تکاب اهدا نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سجاد نعمتی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان تکاب با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از معلمان خیر تکابی که به منظور توسعه فضاهای آموزشی شهرستان با نیت خیر ، بدون اینکه بخواهند نامی از او برده شود واحد مسکونی خود را در دو طبقه و در بهترین نقطه شهر تکاب با ارزشی بالغ بر بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای استفاده به عنوان فضای آموزشی و یا پرورشی به آموزش و پرورش تکاب اهدا نمود که در آینده با صلاحدید مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان می تواند بخشی از مشکل فضای آموزشی و پرورشی شهرستان را برطرف نماید.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون دو واحد مسکونی توسط خیرین به آموزش و پرورش تکاب اهدا شده است که در مهرماه یک واحد مسکونی توسط یکی از اهالی شهرستان تکاب که در استان تهران ساکن می باشد با ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور احداث یک واحد آموزشی 4 کلاسه در روستای زره شوران در اختیار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش تکاب خاطر نشان نمود: در راستای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان در آذرماه سال جاری کلنگ آموزشگاه 3 کلاسه روستای قلدره علیا با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد توسط بانک رفاه کارگران کشور به زمین زده خواهد شد و همچنین آموزشگاه 3 کلاسه خیر ساز دکتر فیروز ناظم روستای احمدآباد علیا با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال مورد افتتاح قرار خواد گرفت.

نعمتی خاطر نشان نمود: از سوی خانواده مرحوم شهرام خسروی آموزشگاه خیر ساز دکتر شهرام خسروی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 300 میلیون ریال با مشارکت اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان با پیشرفت فیزیکی 20 درصد در حال احداث می باشد که برای سال تحصیلی 96-95 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است از سوی بنیاد برکت نیز یک واحد آموزشی 4 کلاسه به شهرستان تکاب تعلق گرفته است که پس از بررسی در یکی از روستاهای شهرستان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.