مراسم افتتاح استودیو ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم صبح امروز برگزار شد.

مراسم افتتاح استودیوی ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مراسم افتتاح استودیو ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم (سردار شهید حاج حسین همدانی) صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

  احمدلو رئیس فرهنگسرای بهمن در این نشست اظهار داشت: وقایع پدید آمده در حوزه ایثار و مجاهدت وقایع ارزنده‌ای است که باید عینا به نسل بعدی منعکس گردد رخدادهایی که در دفاع مقدس پیش آمده جنگ تحمیلی را به یک گنج تبدیل نموده است عزیزانی که در عرصه دفاع با دست خالی مبارزه و جان‌فشانی در حوزه علمی و عملی خود را آغاز کردند و آثاری را از خود برجای گذاشتند که می‌تواند برای همگان و نسل بعدی آموزنده باشد.

وی افزود: اقداماتی در مورد انتشار آثار درخصوص ایثارگران شده و شهر تهران به انضمام شهر ری 26 هزار خانواده شهید دارد اگر از مسئولین سوال شود که به چه اندازه خاطرات و آثار از این شهیدان جمع‌آوری شده است قطعا عدد پایینی ارائه خواهد شد این پروژه که به نام سردار شهید همدانی مزین شده است با این هدف صورت گرفته که شهدای از این دست در اذهان مردم باقی بماند.

وی تصریح کرد : فیلم‌نامه‌ها و نمایشنامه‌های که در مورد ایثار، جهاد و شهادت تولید می‌شوند باید براساس واقعیات و مستندات تنظیم گردند از این‌رو بهتر است مسائل از زبان خانواده محترم این شهیدان معزز به رشته تحریر دربیاید.

احمدلو گفت: فرهنگ دفاع مقدس آنقدر غنی است که بدون حذفیات و اضافه هم مطلوب و دلنشین است چرا که از بطن جامعه برآمده است منتهی وقتی نقل قول صورت می‌گیرد در واقع الگوها امکان دسترسی راحت تری به جامعه پیدا می‌کند شهدا ستاره‌های آسمان انقلاب اسلامی هستند در واقع این ستاره‌ها راهنمای مسیر گمشدگان انقلاب تلقی می‌گردند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار