معاون فنی وعمراني شهرداري كاشان گفت: 72 طرح مربوط به ابنیه، 37 طرح راه و باند و 57 طرح آسفالت این معاونت درحال اجرا است .

بهروز گرانمايه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان اظهار داشت: طرح های کلان طرح «میدانگاه آقا»، مجتمع تجاری اداری امیرکبیر، مجتمع تجاری طاهرآباد ،ساختمان شهرداری در بلوار دانش، ساختمان کشت و بافت، آمفی‌ تئاتر فرهنگسرای مهر، گلزار شهدای گمنام، سوله ورزشی قدیرزاده و راوند، آتش‌نشانی راوند و شهرک خاتم الانبیاء، تقاطع غیر‌هم‌سطح مصلی، بوستان جهانگیر، بوستان بانوان، ساختمان پارک ها و فضای سبز، ساختمان اداره راه و شهرسازی و دیواره سازی رودخانه حضرت قائم(عج) تعدادی از طرحهای شاخص در بخش ابنیه است.

وی، احداث بلوار حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س)،احداث کمربندی شهید کریمی، احداث محور ارتباطی مصلی به میدان دانشگاه، باند کندرو جهاد تا مصلی، میدان محمد رسول الله، بلوار شهید علی معمارحسن آبادی، بلوار امام خامنه ای، احداث جاده 36 متری گاز، زیر‌سازی بلوارهای نارنجستان، پرستارو بلوارهیئت امنا، زیرسازی خیابان های طبیعت ، الهیه، کلاته و خیابان طاهر منصور و اصلاح تقاطع غیر همسطح راوند با اتوبان را از طرح‌های راه و باند برشمرد.

به گفته وی، طرحهای شاخص و فعال آسفالت شهر کاشان نیز شامل آسفالت معابر شهرک خاتم الانبیا، روکش آسفالت میدان امام خمینی(ره)، خیابان ملک‌الشعرای بهار، بلوار شهید معمارحسن آبادی، باند کندرو امام رضا(ع)، خیابان شهید تابنده، فاضل نراقی و چندین خیابان و بلوار دیگراست.

معاون فنی وعمراني شهرداري كاشان در ادامه احداث کنار گذر «شهید کریمی طاهری» به طول 11 کیلومتر به عنوان بخشی از کمربندی این شهرستان را یادآورشد و گفت: این طرح در 2 فاز 30 میلیارد ريالی به صورت باند رفت و برگشت از جاده محمد‌آباد شروع و به بالاتراز پلیس راه ختم می‌شود.

گرانمایه، احداث این کنار گذر بر اساس تفاهم‌نامه شهرداری کاشان با اداره کل راه و شهرسازی را خاطر نشان کرد و اظهار داشت: عملیات زیرساختی و آب‌روها در شهرداری انجام می‌شود.

وی، اجرای طرح های مجتمع تجاری اداری امیرکبیر با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی، «میدانگاه آقا» با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در احیای بافت منطقه و کنار گذر شهید کریمی با هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد ریال را یادآورشد و گفت: بلوار حضرت زهرا(س) تا سهراب با هزینه 30 میلیارد ریال، بلوار حضرت زینب(س) به طول 1400 متر ، بلوار حرم تا حرم در حال احداث است.

گرانمایه با اشاره به احداث مجتمع تجاری اداری امیر کبیر با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی در کاشان گفت: این طرح با متراژ 8 هزار متر مربع در 10 طبقه شامل تجاری، اداری، رستوران و انبار احداث می‌شود.

وی، با اشاره به احداث پارکینگ طبقاتی مجتمع تجاری اداری امیرکبیر با متراژ یک هزار متر مربع به صورت جداگانه در آینده اظهار داشت: 230 میلیارد ريال برای ساخت این مجتمع برآورد شده است که تاکنون 200 میلیارد ريال آن هزینه شده است.

معاون فنی و عمراني شهرداري كاشان گفت: احداث این مجتمع از نوع طرح سرمایه گذاری اوراق مشارکت و مکمل پروژۀ اوراق مشارکت «میدانگاه آقا» اجرا می‌شود. گرانمایه، ساختمان مصلای بقیه الله الاعظم با 70 میلیارد ريال شامل سازه های اصلی ورودی برادران و خواهران، نیم طبقه اول شبستان اصلی، رواق ها، گنبد، مناره های 2 طرف ورودی، و مجتمع تجاری اداری امیر کبیر با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی را از دیگر طرح های عمرانی کلان شهرداری برشمرد.

سرپرست سازمان زیبا سازی شهرداری کاشان، در ادامه برگزاری سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی کاشان در ساخت 13 سردیس سرداران شهید این شهرستان را یادآور شد و افزود: این طرح فرهنگی هنری از نخستین فعالیت‌های سازمان در سطح ملی است که توسط 13 هنرمند برجسته و توانمند کشور اجرا می شود.

گرانمایه، با اشاره به بودجه شهرداری در قالب جاری وعمرانی گفت: مبلغ بودجه شهرداری در سال جاری 440 میلیارد تومان است که از این میزان 75 میلیارد و 500 میلیون تومان آن جاری و 334 میلیارد و500 میلیون تومان آن عمرانی است.

بازدید خبرنگاران کاشانی از طرح های کلان حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری کاشان با اهدای کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و زیارت آستان مقدس ولی بن موسی الکاظم(ع) در راوند برگزار شد.  

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.