پائولو برگینی دونده مشهور ماراتن در بیابان‌ها و کویرهای جهان این بار تصمیم دارد تا نخستین ماراتن سخت کویری جهان را در کویر لوت کرمان برگزار کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ اولترا ماراتن کویر شهداد کرمان با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر جهان اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

این ماراتن که به اولترا ماراتن جاده ابریشم ایرانی معروف است در یک مسیر ۲۵۰کیلومتری طی ۶ روز برگزار می شود.

این ماراتن از یک کاروانسرای تاریخی در کرمان شروع می‌شود و پس از طی مسافت کویر لوت ایران در خود شهر کرمان به پایان می‌رسد.

پائولو برگینی دونده مشهور ماراتن اهل ایتالیا این مسابقات را برگزار می کند.

وی تاکنون کویرهای نقاط مختلف جهان از مصر تا مراکش و صحراهای آمریکا و آفریقا را زیر پا گذاشته و قهرمان ماراتن های کویری جهان لقب گرفته است. نزدیک به ۶ ماه مانده به برگزاری این رویداد، بیش از ۱۵۰دونده حرفه‌ای از ۵۰کشور جهان آمادگی خود را برای حضور در رویداد کویری ایران و دویدن در اولترا ماراتن جاده ابریشم ایرانی اعلام کرده‌اند.

سهل ترین مسیر برگزاری ماراتن کویری ایران که در ۲۰کیلومتری آخر این مسیر و در خود شهر کرمان است، برای حضور علاقه مندان ایرانی و خانواده‌ها آزاد اعلام شده است که می توانند با ثبت نام برای حضور در ۲۰کیلومتر نهایی این ماراتن در کنار دوندگان مطرح ماراتن های کویری جهان بدوند.

ايراني هاي علاقمند براي حضور در اين اولترا ماراتن کويری می توانند با مراجعه به پایگاه اينترنتیwww.paolobarghini.com از آخرين اخبار و فراخوان این ماراتن جهانی مطلع شوند و در صورت تمايل به حضور در اين ماراتن از آموزش های رايگان سايت شخصی وی برخوردار شوند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ماراتن ، جهان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.