سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان معتقد است کشتی در رده سنی پایه به صورت چشم گیر و قابل محسوس در حال رشد و پیشرفت است.

علی اشکانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:به طور حتم زمانی که کشتی پایه اوضاع و احوال خوبی داشته باشد شرایط در رده های سنی بالاتر نیز مطلوب تر خواهد بود به همین دلیل است که حساسیت و کار کردن در نوجوانان بسیار سخت است.
دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد:نه این که چون سرمربی تیم ملی هستم بگویم اما باور کنید طی دو سال گذشته شرایط در رده سنی پایه خیلی خوب شده به طوری که هر چند در حال حاضر نفرات تیم ملی تغییرات زیادی داشتند اما ما خیالمان راحت است که به کمک مربیان سازنده و کادر فنی تیم ملی می توانیم کشتی گیران جدیدی را شناسایی کنیم که بتوانند جای فرنگی کاران قبلی را پُرکنند.
وی افزود:البته برای رسیدن به این شرایط زحمات بسیاری کشیده شده به طور مثال همین پرداختن به کشتی در رده سنی خردسالان و نونهالان با انجام مسابقات متعدد یکی از مهمترین اقدامات فدراسیون است که در راه سازندگی قدم محکمی برداشته شده و یا اعزام کشتی گیران این رده ها به تورنمنت های خارجی؛همین موضوعات و موارد بسیار دیگری نشان می دهد کشتی پایه به صورت چشم گیری در حال رشد است.
اشکانی در خاتمه درباره رقابت های قهرمانی کشور نیز گفت:من خودم واقعاً از حضور این همه کشتی گیر و تیم آن هم از تمام نقاط ایران در رقابت های قهرمانی کشور امسال متعجب شدم که اتفاقاً همین شرایط نیز باعث افزایش سطح کمی و کیفی مسابقات شده بود هر چند هنوز هم با شرایط ایده آل فاصله داریم چرا که در دور های اول و دوم فاصله دو کشتی گیر زیاد بود اما در مجموع حرکت رو به رشدی که آغاز شده قابل تقدیر است و امیدورام بتوانیم با برنامه ریزی های صورت گرفته به موفقیت های بزرگتری برسیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار