وب‌سایت "فارین‌افرز" با انتشار گزارشی مضحک و واهی، مزایای وجود گروه تروریستی داعش برای ایران را بررسی کرد(!)

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب‌سایت "فارین‌افرز" در گزارشی بی‌اساس به بررسی مزایای گسترش گروه تروریستی داعش برای جمهوری اسلامی ایران پرداخت(!) نگارنده این گزارش با انتشار متنی ادعا کرده است، گسترش داعش در کشورهای عربی به استحکام هرچه بیشتر قدرت ایران منجر می‌شود. 

"محمد جواد ظریف،" وزیر امور خارجه ایران پیش از این در سخنرانی خود گفت: " خطری که ما با آن روبرو هستیم - ما؛ چون کسی از این تهدید مستثنی نیست - از سوی افرادی ایجاد شده که کلاه سیاه بر سر دارند و به مهد تمدن حمله کرده‌اند."

نگارنده گزارش با موضعی بدبینانه و با اشاره به سخنان "ظریف" مدعی شد، این سخنان پوششی است بر منافع پنهانی ایران از وجود و گسترش گروه تروریستی داعش. در این متن سیاست ایران، اتحاد شیعیان عراق و سوریه در مقابل تروریست‌های مجهز به سلاح‌های پیشرفته، بیان شده است. 

نگارنده در ادامه ادعاهای واهی خود نوشت: تهران تمام تلاش خود را برای اطمینان از پیروزی شیعیان بر سنی‌ها انجام می‌دهد. در پی قدرت گرفتن داعش، تهران نیز افراطی‌های شیعه را تقویت خواهد کرد.(!)

در این گزارش جانبدارانه، نتیجه اقدامات وحشیانه داعش، بی‌ثباتی دائم دنیای عرب اعلام شده است. نگارنده مدعی شده تزلزل کشورهای عربی بویژه عربستان سعودی - بزرگترین رقیب ایران - به همراه شرایط بحرانی ترکیه و مصر، به نفع جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های آن در منطقه است. 

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
آیا رسانه های ما پاسخی دندان شکن به آنها داده اند که
1- داعش زاییده عربستان با هماهنگی سرویسهای غربی و اروپایی است
2- تفکر داعش برخاسته از تفکر وهابیت عربستان است
3- در کشور ایران تمامی فرق اسلامی و غیر اسلامی که صاحب کتاب متبنی بر وحی میباشند ، آزادانه به اجرای فعالیتهای مذهبی خویش مبادرت می ورزند
4- و........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
بعید می دونم
آخرین اخبار