نایب رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه باید مراقب حرکت‎های نفوذی نیز باشیم، گفت: تلاش داریم تا زمینه حضور مشتاقان بازدید از آثار باستانی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را فراهم کنیم.

اون

نصرالله پژمان‎فر در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با تصویب برجام و تاثیر آن بر روی صنعت گرشگری گفت: گرشگری در کشور ما رشد قابل توجه‌ای داشته و شرایط مناسبی برای حضور گردشگران فراهم شده است. 


نماینده مردم مشهد کلات با بیان اینکه علی‌رغم حضور پررنگ‎تر گردشگران در کشور باید مراقب حرکت‎های نفوذی نیز باشیم، تصریح کرد: نهادهای نظارتی باید توجه داشته باشند که همزمان با باز شدن مرزها نظارت بر عملکرد افرادی که با نام گردشگری وارد کشور می‎شوند دو چندان شده و با حساسیت بیشتری پیگیری شود. چرا که اکنون در این زمینه ضعف‎هایی وجود دارد.


نایب رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و  گردشگری با بیان اینکه رشد گردشگری فرصت مناسبی را در اختیار کشور قرار می‎دهد تا چهره واقعی ایران اسلامی را در برابر تبلیغات دروغینی که علیه ما صورت داده‎اند برای جهانیان به نمایش بگذارد، تاکید کرد: باید توجه داشت که این فرصت مغتنم اگر به درستی مدیریت نشود برای کشور مطلوب نخواهد بود.


وی افزود: گردشگری امروز  به یک صنعتی مهم تبدیل شده و ما به دنبال این هستیم که اقتصاد کشور را از اقتصاد نفتی به سمت گردشگری سوق دهیم و از این صنعت در آمدزایی کنیم، ما در کشورمان شرایط مناسب گردشگری اعم از فضا های مذهبی، گردشگری سالم را داریم و افراد زیادی خواهان حضور در کشور ما هستند و ما با شرایط مناسب می‌توانیم انگیزه‌های متنوعی را در افراد ایجاد کنیم و شاهد حضور آن‎ها در کشور باشیم.

نایب رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری خاطر نشان کرد: اگر گردشگری مسیر خودش را پیدا و آن را طی کند و از کارهای شعاری خارج شود، مسیر خوبی خواهد داشت و تلاش داریم تا زمینه حضور مشتاقان بازدید از آثار باستانی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را در کشور فراهم کنیم تا موضوع گردشگری هم به لحاظ شناسایی ایران بزرگ و هم در زمینه رشد اقتصاد بدون نفت بتواند به پیشرفت و تعالی کشورمان کمک کند.

انتهای پیام/

برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار