مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به مناسبت هفته کتاب بیش از 800 نمایشگاه کتاب در مدارس استان قزوین بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سالار قاسمی افزود: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه کتاب در جامعه و به ویژه در بین دانش‌آموزان را میتوان از جمله مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه در مدارس به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: امسال بزرگداشت بیست و سومین دوره هفته کتاب و همپنین هجدهمین دوره طرح 50  هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه کشور بوده که استان قزوین برنامه‌های متنوعی در هفته کتاب در نظر دارد.

قاسمی با بیان این مطلب که هفته کتاب فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است، ادامه داد: هفته کتاب فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی بوده که  دانش‌آموزان باید بدون لطمه زدن به مطالعه کتب درسی خود به خواندن کتاب‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و مفید تشویق شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مدارس در مناطق 14 گانه استان برنامه‌ها و طرح‌های متنوعی در هفته کتاب داشته که دانش‌آموزان نیز باید در این اجرای مطلوب این برنامه‌ها مشارکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: والدین در زمینه تشویق دانش‌آموزان به مطالعه کتاب‌های علمی نقش بسزایی داشته که این امر باید همواره مورد توجه قرار دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.