مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: بودجه عمرانی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در امسال ۲ میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان بود که تاکنون ۳۸ درصد آن هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانقزوین؛علی محمدحسینی  افزود:  امسال اقدامات عمرانی مهمی در این سازمان در برنامه کاری قرار دارد که اکنون عملیات عمرانی پروژه‌های سال جاری از پیشرفت خوبی برخوردار  است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین  بیان کرد:  عملیات عمرانی احداث پایانه نسیم شمال در دستور کار قرار دارد که امسال از این پایانه بهره‌برداری خواهد شد.

محمدحسینی گفت: برنامه‌ریزی توسعه شهری، توسعه کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیزه کردن فعالیت‌ها و سیستم‌های داخلی سازمان و ایجاد سایر تأسیسات و تسهیلات شهری از سرفصل‌های پروژه‌های عمرانی سال جاری در این سازمان است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه عمرانی در سال جاری طرح توسعه پایانه آزادگان است که امسال به پایان خواهد رسید گفت: ساماندهی ایستگاه‌های برون‌شهری بالای ۲۲ کیلومتر درون شهر به‌منظور کاهش بار ترافیکی و تردد اضافی در شهر از دیگر پروژه‌های این سازمان در سال جاری است که از پیشرفت خوبی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین اظهار کرد: تمام تلاش این سازمان افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان مسافر است.

محمدحسینی ادامه داد: تلاش کسانی که در پایانه‌ها انجام‌وظیفه می‌کنند این است که شرایط مناسبی را برای شهروندان مسافر فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین افزود: امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری ازجمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، وجود دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.