جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: فردی که تحت عنوان وکيل در شهرستان خرمدره با جعل اسناد از طعمه های خود كلاهبرداری مي كرد ، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ "مراد جعفري"با اعلام اين خبر گفت : به دنبال مراجعه فردي به پليس آگاهي در شهرستان خرمدره و اعلام شکايت از يک کلاهبردار که خود را وکيل دادگستري معرفي مي کرد ، موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي اضافه کرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد، فردي به نام " م – ه " با معرفي خود به عنوان وکيل دادگستري ، وعده حل مشکلات قضايي داده و با جعل اسناد و مدارك اقدام به كلاهبرداري مي كند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: کارآگاهان با انجام تحقيقات فني پليسي دريافتند متهم با دعوت افراد به منزل جهت پيگيري پرونده ،با جعل اسناد و مدارك اطمينان انان را جلب و كلاهبرداري مي كند.

سرهنگ جعفري خاطر نشان كرد: کارآگاهان در عملياتي غافلگيرانه به محل اختفاي وي اعزام و متهم را دستگير كردند .

وي با تاكيد بر اينكه در اين خصوص پرونده تشكيل و موضوع تحت رسيدگي است تصريح كرد: در بازرسي از محل احتفاي وي هفت بسته فرم خام برگ وكالت ، تعدادي كپي مدارك شاكيان ،تعدادي اوراق جعل شده ،مهر، افشانه دفاع شخصي و ... كشف شد.

اين مقام انتظامي به شهروندان توصيه كرد : امورات اداري و قضايي خود را از طريق مراجع رسمي و قانوني پيگيري و از اعتماد به افراد نامعتبر و ناشناس خوداري نمايند


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.