همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب، پنج کتاب جدید در همدان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرماندار همدان در این مراسم اظهار داشت: هفته کتاب و کتابخوانی  بحثی اساسی است، زیرا نقطه عطف عمده تاریخ کشور ما در زمانی است که علم و دانایی در آن توسعه یابد.

وی افزود: در نمایشگاهی که به همت اداره ارشاد شهرستان همدان برپا شده، کتب تازه‌ای با موضوع متنوعیبه نمایش در آمده که از افتخارات استانی محسوب می‌شوند. 

فرماندار همدان با بیان اینکه این نوع نمایشگاه‌ها می‌تواند در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی مفید و بستر مطالعه را در جامعه گسترش دهد، عنوان کرد: ۵کتاب در موضوعات متنوعی مانند دین، ادبیات وعلم در نمایشگاه رونمایی شد که خوشبختانه تیراژهای خوبی نیز داشتند. 

وی افزود: بخشی از کتاب‌ها رونمایی شده در این نمایشگاه توسط افراد ادیب و با فرهنگ و تاریخ دوست همدان منتشر شده که این کتاب‌ها بسیار جامع و در شأن پایتخت تمدن در کشور ایران هستند. 

وی تصریح کرد: متأسفانه در شرایط کنونی، سرانه مطالعه کشور در جامعه ایرانی خیلی مناسب و مطلوب نیست؛ اما وجود این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در آشنایی مردم با فرهنگ مطالعه مؤثر باشد. 

گفتنی است، پنج کتابی که در نمایشگاه با نام‌های «الگوی تدریس»، «همدان در شعر شاعران»، «همدان‌شناسی و اقلیم‌شناسی در علوم کشاورزی»، از تبار پهلوانان «و عین القضات همدانی» رونمایی شد، کتب منتشر شده در آبان ٩۴ هستند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: همدان ، رونمایی ، کتاب ، جدید ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.