رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: سرلشکر حسین همدانی که هیچ احتیاجی به مادیات ندارد و برای کمک مستشاری به سوریه عازم می‌شود کجا و حکام عیاش منطقه کجا؟

سردار همدانی کجا و حکام عیاش منطقه کجا؟به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در همایش استحکام ساخت درونی قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران که در سالن همایش‌های دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار داشت: شخصی مثل سردار سرلشکر حسین همدانی که هیچ احتیاجی به مادیات ندارد و برای کمک مستشاری به سوریه عازم این کشور می‌شود کجا و حکام عیاش منطقه کجا؟

وی ادامه داد: منشأ قدرت در جمهوری اسلامی ایران معنویت و اعتقادات است اما دنیای غرب پول و مادیات را اساس قدرت می‌داند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به اینکه ما بر صداقت پافشاری می‌کنیم اما دشمنان این صداقت را ندارند، عنوان داشت: صداقت امام خمینی(ره) منشأ قدرت و معنویت جمهوری اسلامی ایران بود.

حداد عادل با بیان اینکه غرب به دنبال تحریک مذهبی برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است تصریح کرد: جنگ نرم مقابله با راهبرد دشمن برای مقابله با زیربنای فرهنگی است.

حداد عادل یادآور شد: بصیرت یعنی اینکه دستکش فولادی دشمن را زیر دست مخملی ببینیم و در جنگ نرم سلاح بصیرت بسیار کارآمد است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شخصی مثل سردار سرلشکر حسین همدانی که هیچ احتیاجی به مادیات ندارد و برای کمک مستشاری به  عازم سوریه می‌شود کجا و حکام عیاش منطقه کجا؟

انتهای پیام/


برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
تو کجا و سردار همدانی کجاو.....
آخرین اخبار