حمل و نقل جاده ای مازندران برای انتقال زائران اربعين حسينی آمادگی دارد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نصيری معاون حمل ونقل ،اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران گفت: برای برنامه ريزی نياز به اطلاعات و آمار صحيح داريم تا بتوانيم به صورت واقعی برنامه ريزي نموده و زائران را به صورت كاروانی به تفكيك شهرها ی استان دسته بند كرد تا وسايل نقليه بر اساس نياز هر شهر تخصيص يابد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمين يوسف پور ،نماينده بعثه مقام معظم رهبری گفت: اربعين حسيني جايگاه خاصي در بين مسلمين بخصوص شيعيان دارد لذا بعثه مقام معظم رهبري مديريت اربعين حسيني را بعهده دارد و ده كميته نيز تشكيل گرديدكه همه نهادها و ادارا ت مسئول در آن عضويت دارند.

همچنين جعفري،نماينده سازمان حج و زيارت عنوان كرد: سازمان حج و زيارت سامانه سما را ايجاد كرد و تاكنون بيش از بيست هزار نفر در قالب هفتصد گروه ثبت نام نموده اند و در ادامه به دريافت ويزا توسط زائران تاكيد كرده و چگونگي آن را توضيح دادند.

سپس سرهنگ پاسدار هاشمي ،نماينده سپاه كربلا تصريح كرد : سپاه، مسئوليت هماهنگي و پشتيباني را براي زائران اربعين حسيني بعهده دارد لذا براي برگشت توسط بسيج پشتيبانی می شود .

گفتني است : در اين جلسه مقرر شد سازمان حج و زيارت آخرين آمار زائراني كه داراي ويزا هستند و ثبت نام كرده اند را در قالب گروه و دسته و يا كاروان به تفكيك شهرها به دستگاههاي مربوط اعلام فرماييد. تا اقدامات لازم جهت تدارك وسيله نقليه براي اعزام انجام شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حمل ونقل ، کمیته ، هاشمی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.