فیلترهای جدید برای عکس های سلفی نرم افزار Snapchat را بر دیگر نرم افزارها پیروز کرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، همان طور که می دانید Snapchat یکی از محبوب ترین برنامه های به اشتراک گذاری فیلم و عکس می باشد.  اگر اهل رصد اخبار اپ باشید، قطعا در این چند هفته اخیر نام اسنپ چت را زیاد شنیده اید. این برنامه برای ربودن گوی سبقت از سایر رقبا، در حال ایجاد تغییرات و اضافه نمودن ویژگی های جدید و کاربردی برای کاربران می باشد.

Snapchat گوی سبقت در عکس های سلفی را از دیگر رقبا ربود!

 اسنپ چت در همین راستا نیز توانسته است با روزانه نمایش ۶ میلیارد ویدیو رکورد خوبی از خود به جای بگذارد. امروزه بازار گرفتن عکس های سلفی داغ شده است و روزانه میلیون ها نفر در حال گرفتن عکس سلفی می باشند. با توجه به همین موضوع، برنامه نویس ها و شرکت های ارائه دهنده اپ های مدیا و رسانه مانند اسنپ چت، قصد دارند ویژگی هایی مربوط به مدل عکس سلفی برای کاربران ارائه دهند. یکی از ویژگی های جدیدی که به تازگی در نرم افزار اسنپ چت اضافه شده است، فیلترهای جدید برای عکس سلفی می باشد.
این فیلترها که به نام Lenses شناخته شده اند، در واقع حالت های جالب و جدیدی برای گرفتن عکس سلفی می باشند. برای دسترسی به این ویژگی، شما فقط لازم است آخرین نسخه برنامه اسنپ چت را نصب نمایید. سپس با گرفتن گوشی در مقابل صورتتان اسنپ چت به سرعت صورت شما را برای نحوه قرار دادن فیلتر، اسکن می نماید.

اسنپ چت دارای هفت لنز متفاوت می باشد که می توانید قبل از شروع یکی را انتخاب کنید تا برنامه بعد از اسکن نمودن صورتتان، آن را برای قالب چهره شما تنظیم نماید. به علاوه در هنگام گرفتن سلفی، برنامه اسنپ چت پیشنهادهایی نیز برای بهتر شدن عکس به شما می دهد؛ برای مثال بالا دادن ابرو یا باز کردن دهان و از این قبیل موارد. برنامه اسنپ چت روزانه یک لنز و یا فیلتر جدید برای عکس سلفی منتشر می کند.

پیش از این کاربران اسنپ چت برای پاسخ دادن به اسنپ های سایر کاربران باید مبلغی را پرداخت می کردند. این روش در واقع ترفندی است تا اسنپ چت از میلیون ها نفر که از سرویس پیام رسانی استفاده می کنند، پول بسیاری را به جیب بزند. ایده جدید لنزهای سلفی نیز به همین خاطر طراحی شده است. در کنار بسیاری از لنزهایی که رایگان به کاربران پیشنهاد می شود، لنزهای بسیاری نیز وجود دارد که کاربران باید برای اضافه نمودن آن ها به لیست خود، آن ها را خریداری نمایند.

مدل پرداخت درون برنامه ای اسنپ چت، فقط برای تعدادی از کشورهای غربی و اروپایی در دسترس است. اسنپ چت گفته است که به زودی این امکان برای سایر کشورها نیز آماده می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
برچسب ها: عکس ، سلفی ، ثبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.