مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: پنجمین جشنواره استانی داستان کوتاه بهمن ماه امسال به میزبانی شهرستان اسفراین برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حسین ثابت قدم وحید افزود: گسترش فرهنگ مطالعه در زمینه داستان کوتاه، ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر، وحدت و همبستگی و عفاف و حجاب، ارتقاء سطح کیفی و کمی داستان های کوتاه، آشنایی و تعامل بیش از پیش بین نویسندگان استان و کشف استعدادهای جدید در زمینه داستان کوتاه در استان از مهمترین اهداف برپایی این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش آزاد، ویژه و کشوری برگزار می شود، اظهار داشت: امربه معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، آسیب های اجتماعی، شعار سال وشهر بلقیس از بخش های ویژه این جشنواره به شمار می رود.

وی اظهار داشت: داستان نویسان کشوری می توانند آثار خود را با موضوع آزاد به این جشنواره ارسال نمایند.

حسین ثابت قدم وحید آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۱٥ دی ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: مرحله اول داوری توسط داوران استان ٣٠ دی ماه و مرحله نهایی از یکم بهمن ماه آغاز و زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره پانزدهم بهمن ماه در شهرستان اسفراین خواهد بود.

ثابت قدم وحید افزود: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره، دریافت فراخوان و ارسال آثار به پورتال اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی به نشانی khsh.farhang.gov.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره ۳۷٢۲۴۰۳۳ داخلی ٢ و ٨ اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اسفراین تماس حاصل کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.