مدیر شرکت فراورده های نفتی استان زنجان از کاهش 3 در صدی میزان مصرف فرآورده های نفتی مایع در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر شرکت فراورده های نفتی استان زنجان گفت : میزان مصرف فرآورده های مایع بصورت روزانه در منطقه زنجان حدود 2 میلیون و 230 هزار لیتر در 7 ماهه سال جاری می باشد که این میزان مصرف در قیاس با مدت مشابه با حدود 2 میلیون و 150 هزار لیتر حاکی از 3 درصد کاهش می باشد.

وی ادامه داد : به غیر از مصرف بنزین که مصرف روزانه آن در 7 ماهه سال جاری حاکی از یک افزایش 3 درصدی می باشد مصرف روزانه سایر فرآورده در 7 ماهه سال جاری روند کاهشی دارد .

مهندس عباسی افزود : مصرف روزانه بنزین در 7 ماهه سال جاری 908 هزار لیتر بوده که در مقایسه با سال قبل با 880 هزار لیتر شاهد یک افزایش 3درصدی می باشیم و در سایر فرآوده های مایع روند کاهشی به چشم می خورد .

مدیر منطقه عنوان کرد : مصرف روزانه نفت سفید در 7 ماهه سال جاری 144 هزار لیتر بوده که نسبت به مصرف روزانه مدت مشابه با 177 هزار لیتر یک روند کاهشی 18 درصدی را نشان می دهد

عباسی اضافه کرد: در نفتگاز نیز با مصرف 1میلیون و 45 هزار لیتر در 7 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه با 1 میلیون و 67 هزار لیتر کاهش جزئی 2 درصدی را شاهد هستیم.

وی گفت: نهایتاً در مصرف نفتکوره نیز با توجه به تبدیل سوخت و گاز کشی صنایع مصرف روزانه این فرآورده در 7 ماهه سال جاری 56 هزار لیتر بوده که از یک کاهش 46 درصدی نسبت به مصرف روزانه سال قبل با 105 هزار لیتر روبروهستیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کاهش ، فراورده ، نفتی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.