یاسوج ؛

اجرای 20 برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از اجرای 20 برنامه در سالروز آزاد سازی سوسنگرد در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سرهنگ امرلله درفشی در نشست سالروز آزادسازی سوسنگرد شد، افزود: جهت پاسداشت مقاومت ها و رشادت های رزمندگان اسلام و سالروز آزاد سازی سوسنگرد هرساله برنامه های مختلفی استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به 26 آبان ماه که برابر است با سالروز آزاد سازی سوسنگرد، بیان کرد: در این روز بیش از 20 برنامه در بخش های متنوع و مختلفی در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه های اجرایی در این روز بیشتر در حوزه آموزش و پرورش است چرا که نسل امروز با آن رشادت ها و فداکاری ها آشنایی کمتری دارند و وظیفه ماست که آنها را با دوران دفاع مقدس و روحیه شهادت طلبی آن نسل آشنا کنیم.

سرهنگ درفشی تصریح کرد: اعزام تعدادی از دانش آموزان به منطقه عملیاتی سوسنگرد، دعوت از سخنرانان دفاع مقدس در مدارس استان، سرکشی از خانواده شهدا، پیاده روی خانواده شهدا و عموم مردم و برگزاری مسابقات مختلف و شب شعر ار جمله برنامه های اجرایی در استان به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد است.

وی با اشاره به نقش کرسی هاس آزاد اندیشی اضافه کرد: مهمترین برنامه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و تبیین نقش امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهید چمران است چرا که برگزاری کرسی های آزاد اندیشی به ویژه در دانشگاه ها برای نسل جوان بسیار خواهد بود.

انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.