با آغاز نشست امنیت اطلاعات در قطر، شرکت مخابراتی اوریدو، از بزرگ‌ترین شرکت‌های مخابراتی منطقه‌ی خلیج‌فارس، از محصولات جدید امنیتی خود رونمایی کرد.

امنیت اطلاعات بخش مالی؛ گام دیگر قطربه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مخابراتی قطری-کویتی اوریدو (Ooredoo)، آخرین فناوری‌های امنیتی خود را به‌عنوان بخشی از تلاش‌های خود جهت حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی قطر معرفی کرد. این شرکت مخابراتی با ارائه‌ی دیتاسنترهای خود نقش مهمی در فراهم کردن خدمات ابری و امنیتی در قطر ایفا می‌کند.

در جریانی نشستی که از 15 نوامبر در قطر به نام «نشست امنیت اطلاعات بخش مالی» برگزار شد، این شرکت با ارائه‌ی جدیدترین فناوری‌های خود سعی کرد نیازهای امنیتی بخش مالی را مرتفع سازد. همچنین اوریدو قصد داشت روش مقابله با حملات اختلال سرویس توزیع‌شده و روش مدیریت هاست خود به نام «Out of Country Disaster Recovery» را در این نشست معرفی کند. همچنین مقامات این شرکت اظهار کرده‌اند از این روش برای حفاظت از داده‌ها استفاده می‌کنند.

ولید السید، مدیر اجرایی اوریدو، گفت: «همزمان با ارتباط مشاغل از طریق اینترنت با یکدیگر، امنیت آنلاین نیز به‌عنوان یک اولویت مطرح می‌شود؛ بنابراین ما در زمینه‌ی روش‌های نوین امنیت سایبر سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ما در این نشست حضور یافتیم تا نسل آینده‌ی روش‌های امنیتی هوشمند خود را معرفی کنیم و نشان دهیم چگونه اوریدو از شرکت‌های مالی حفاظت می‌کند.»

اوریدو مدعی است از سال 2005، سریع‌ترین رشد را میان شرکت‌های مخابراتی دنیا داشته است. یکی از بلندپروازی‌های این شرکت، تبدیل قطر به بهترین کشور دنیا از نظر اتصال به اینترنت است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع:سایبربان

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار