تیم ملی فوتبال امید ایران در حال حاضر در امارات اردوی آماده‌سازی خود را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در ادامه برنامه‌ای آماده‌سازی خود زیر نظر حبیب کاشانی در حال برگزاری اردوی آماده‌سازی در کشور امارات و شهر دبی می‌باشد.
اردویی که برای جوانان ایران لازم است و خرده‌ای بر آن وارد نیست اما یک اتفاق عجیب که البته مربوط به کادر فنی تیم نمی‌شود تمامی این اردو را زیر سوال برد.

حضور اعضاء شورای شهر در دبی و دیدار با تیم ملی فوتبال المپیک ایران!
در ابتدا شاید دیدار این مردان سیاسی ورزشی منافاتی با آماده‌سازی تیم ملی امید نداشته باشد. اما بحث هزینه‌ها که مطرح می‌شود یک سوال در مورد چگونگی تامین آن و اینکه کدام ارگان و سازمان آن‌را متقبل شده ذهنمان را آزار می‌دهد.
طبق اطلاع ما مسئولان فدراسیون که در این باره اطلاع خاصی داشتند و البته در این باره با اسدی دبیر فدراسیون هم که حرف زدیم وی هم اظهار بی اطلاعی کرد و یادآور شد که در جلسه هیئت رئیسه هم این موضوع مطرح نشده بود.
وقتی تامل و پرس و جو ما را به شک انداخت که شاید جلسه شورای شهر در دربی برگزار شده اما حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید کشورمان طبق شنیده‌ها معتقد است که با هماهنگی  فدراسیون فوتبال این موضوع صورت گرفته است.
وقتی دبیر کل فدراسیون از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد تناقص در هزینه‌ای سفر یک ابهام در فعالیت‌های شورای شهر به همراه داشت. و اما سئوال اصلی : هزینه سفر را شورای شهر پرداخت کرده‌اند؟
فدراسیون فوتبال پرداخت کرده‌اند؟
تیم امید و شخص کاشانی متقبل شده‌اند؟
و سئوالات متعددی که بازهم ادامه دارد. 
اساسا لزوم حضور اعضاء شورای شهر در دبی آیا سفر شخصی بوده است؟
آیا جلسات عمرانی و نوسازی و رفع بحران مشکلات پایتخت بوده است؟
ما که به جائی نرسیدیم امیدواریم که با هماهنگی آقای کفاشیان نباشد چرا که بعضی‌ها معتقدند شاید....
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار