رکورددار دوی صد متر گفت: در حال حاضر در ایران تمرین می‌کنم و منتظر برنامه اردوی خارج از کشور هستم.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن تفتیان ملی‌پوش دوی 100 متر و سریع‌ترین مرد ایران، در خصوص شرایط حال حاضر تمریناتش گفت: به طور تقریبی شرایطی را فراهم کرده‌اند تا تمریناتمان را انجام دهیم و منتظرم برنامه اردوی خارج از کشور انجام شود.
 
وی در این خصوص افزود: با توجه به نظر مربی‌ام در ایران کار می‌کنم، حدود دو ماه دیگر باید به قطر و آمریکا برویم که هم اردو و هم مسابقات برگزار می‌شود، البته هیچ اقدامی برای ویزا انجام نشده است. گرفتن ویزا از آمریکا هم که دشواری‌های مربوط به خودش را دارد.

ملی‌پوش المپیکی در خصوص ساعات تمریناتش گفت: 6 ساعت در روز تمرین می‌کنم، 2 ساعت‌ونیم صبح و 3ساعت‌و‌نیم بعد از ظهر، تمریناتم را در مجموعه ورزشی انقلاب سالن آکادمی المپیک انجام می‌دهم و از مربی‌ام راضی هستم.
 
تفتیان ملی‌پوش دوی 100 متر و سریع‌ترین مرد ایران، در خصوص برنامه‌ای که به فدراسیون ارائه داده است گفت: در حال حاضر خواسته دیگری از فدراسیون ندارم، هدف من عملی‌شدن برنامه‌هایم است و این برنامه هم در راستای کسب افتخار برای کشورم است، در شرایط کنونی می‌توانم بگویم مشکل خاصی در این زمینه ندارم.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار