مصرف گاز در استان یزد امسال حدود 12درصد افزایش یافته است.

افزایش 12درصدی مصرف گاز دراستان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد مدیرعامل شرکت گازاستان یزد گفت: در این مدت 2هزار و 956میلیون مترمکعب مصرف گاز داشتیم در حالی که در مدت مشابه سال قبل 2هزار و 604میلیون مترمکعب گاز مصرف شده و بیشترین افزایش آن مربوط به ماههای فروردین و تیرماه بوده است.

منوچهرفلاح افزود: در مقایسه  با ماه های شهریور ومهر شاهد افزایش 78درصدی در بخش خانگی و تجاری ، افزایش 39درصدی در بخش اماکن مذهبی و کاهش 41درصدی در مصارف نیروگاهها و فولاد هستیم.

فلاح از جذب 14هزار مشترک و نصب 9 هزار انشعاب گاز طبیعی در استان خبر دادو گفت: در استان یزد 356 هزار و 458 مشترک جذب و 197 هزار و 365 انشعاب گاز نصب شده است و بیش از 93 درصد استان  از این نعمت بهره مند شده اند.

مدیرعامل شرکت گازاستان یزد با اشاره به اینکه تاکنون  390 کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته خاطر نشان کرد: با ساخت هفت هزار کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی در استان یزد، این شرکت توانسته  در حال حاضر به 18 شهر و 182 روستا خدمات گازرسانی انجام دهد و اجرای عملیات گازرسانی به 2 شهر و 168روستای دیگر در دست اقدام است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.