عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به خبر حضور رکن‌آبادی در دست رژیم صهیونیستی گفت: احتمال زنده بودن این دیپلمات بسیار اندک است.

احتمال زنده بودن عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اخباری مبنی بر اینکه رکن‌آبادی در اختیار رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد: با توجه به اطلاعاتی که از صحنه فاجعه منا بدست آمده و مصاحبه با شاهدان، احتمال زنده بودن رکن‌آبادی بسیار اندک است.

وی تاکید کرد: نمی‌توان به صورت جدی خبر حضور رکن‌آبادی در دست رژیم صهیونیستی را مورد تصدیق قرار داد و بررسی این فاجعه در منا نشان می‌دهد تمام مفقودین جزو جانباختگان هستند.

نماینده شهرضا و سمیرم سفلا با بیان اینکه بیش از 400 نفر از جانباختگان فاجعه منا ایرانی بودند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران توانست بیشتر جانباختگان را به کشور بازگرداند اما تعدادی از جانباختگان کشورمان در عربستان به خاک سپرده شدند و عده‌ای همچنان مفقود هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مجلس آمادگی دارد برای پیگیری مسائل سیاسی و حقوقی فاجعه منا در صورت لزوم نمایندگانی را به همراه سازمان حج و زیارت به عربستان سعودی اعزام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار