فرمانده انتظامی استان فارس از كشف بيش از يك تن و 633 كيلوگرم مواد مخدر طی يک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: به دنبال دریافت پرونده های متعدد سرقت به عنف عابر از کلانتری های سطح شهرستان شیراز به شگرد چیدن النگو از روی دستان زنان مسن توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات در این خصوص آغاز و محل سکونت و اختفاء متهمان شناسایی و در یک عملیات منسجم و برنامه ریزی شده چهار تن از اعضای باند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه سرکرده باند 16 حلقه النگوی طلا چیده شده و 10 دستگاه تلفن همراه و تعداد زیادی فاکتور تعویض خرید طلاجات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه در این عملیات، چهار نفر از همدستان سارقان نیز دستگیر شدند، افزود: پس از انجام تحقیقات اعضای این باند به بیش از 40 فقره سرقت طلاجات از بانوان مسن اقرار كردند.


سردار گودرزی از انهدام باند سارقان خودرو خبر داد و گفت: مأموران مطلع شدند شخصی كه دارای کارگاه صافکاری در شیراز است، اقدام به سند نمره کردن خودرو های تصادفی با خوردوهای مسروقه می كند.


وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران از کارگاه صافکاری بازرسی تعداد سه دستگاه خودرو سواری که به طرز ماهرانه ای دو تا یکی شده بودند، كشف شد.


فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این راستا دو متهم دستگیر و در تحقیقات به سند نمره کردن 9 دستگاه انواع خودرو اقرار كردند.


سردار گودرزی با اشاره به كشفیات مواد مخدر استان، گفت: طی یك ماه گذشته بیش از یك تن و 633 كیلوگرم انواع مواد مخدر كشف و در این راستا 827 نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده اند.

وی از برخورد شدید پلیس با واحدهای صنفی متخلف خبر داد و گفت: در این راستا طی یك ماه گذشته 222 واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به سخنان فرمانده ناجا پیرامون موضوع بدحجابی در جامعه، افزود: برخورد با بدحجابی به صورت ویژه در دستور كار مأموران انتظامی استان قرار دارد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام


برچسب ها: کشف ، کیلوگرم ، مواد ، مخدر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.