مراکز فرهنگی هنری کانون استان از 24 لغایت 30 آبان ماه با برنامه های متنوع با موضوع کتاب میزبان کودکان و نوجوانان می باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرکل کانون برنامه های کانون استان را در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کرد.

عسگری فر توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی در خانواده و مدارس، بالابردن سطح آگاهی والدین و مربیان در مورد شیوه های مطالعه، تقویت انگیزه مطالعه و کتابخوانی و برقراری تعامل فرهنگی با خانواده ها و اولیای تربیتی را از جمله اهداف برگزاری برنامه های کانون در هفته کتاب عنوان و خاطرنشان کرد: هم اکنون در مراکز کانون بیش از 10 فعالیت با محوریت کتاب برگزار می شود و امسال نیز تمامی مراکز 60 گانه کانون استان اصفهان این فعالیت ها را به صورت ویژه انجام می دهند.

وی از برگزاری جشن کتاب در مراکز با حضور کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود:در این ایام مربیان کانون با حضور در مدارس استان ضمن معرفی فعالیت های متنوع کانون از اعضای برگزیده کتابخوان تقدیر می نمایند.

وی ادامه داد: اعضای نوجوان فعال کتابخوان مراکز نیز با حضور در مدارس کتاب های مورد علاقه خود را به نوجوانان جهت مطالعه معرفی می کنند.

عسگری فر گفت:در روز 24 آبان ماه مراسم جشن کتاب با حضور اعضا در مجتمع فرهنگی هنری کانون برپا خواهد شد و همچنین روز بیست و هفتم آبان،نشست کتابخوانی ویژه مربیان کانون و با حضور اساتید دانشگاه، باموضوع شیوه های ترغیب کودکان به مطالعه نیز برگزار می شود.

وی افزود:شماره نهم فصلنامه چارباغ کانون نیز به موضوع کتاب اختصاص یافته است که با مصاحبه با کارشناسان،موضوع کتابخوانی مورد بررسی قرار می گیرد.

عسگری فر در پایان با اشاره به وجود بیش از هفتصد و هفتاد هزار کتاب در مراکز کانون استان ادامه داد: صد هزار عضو مراکز 60گانه کانون اصفهان در تمامی ایام سال از کتابخانه های مراکز کانون سطح استان استفاده می کنند و مربیان نیز با بهره مندی از برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی این اعضا را هرچه بیشتر با فرهنگ کتابخوانی و مطالعه آشنا می سازند.

شایان ذکر است بیست و دومین هفته کتاب و کتاب‌خوانی از 24 لغایت30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می شود. 



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.