مدیرعامل شرکت برق استان زنجان از اصلاح و بهینه سازی ۲۰کیلومتر شبکه۲۰کیلو ولت در مانور یک روزه بحران دراستان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مانور اصلاح وساماندهی شبکهٔ فشارمتوسط خروجی زنجان چوب با هماهنگی وبرنامه ریزی معاونت بهره برداری ودیسپاچینگ و با مدیریت حوزهٔ اموربرق غرب شهرستان زنجان در قالب ۱۲ اکیپ عملیاتی با هدف پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در نقاط حساس شهرستان و افزایش آمادگی وهماهنگی اکیپ‌های اجرایی برگزار گردید و با رعایت اصول پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شبکه‌ای به طول ۲۰ کیلومتر بازدید و اصلاح وبهینه سازی شد. 
در این مانور یکروزه که در حضور مدیرکل بحران وپدافند غیرعامل استانداری زنجان اجرا می‌شد اکیپ‌های عملیاتی ضمن ایمن سازی محل از طریق ارتینگ شبکه‌های توزیع برق و بکارگیری تجهیزات ایمنی فردی و گروهی طبق سناریوی از پیش تعیین شده در سریع‌ترین زمان ممکن به ساماندهی شبکه پرداختند. 

گفتنی است حجم پروژهٔ اجرا شده به گونه‌ای بود که در مواقع عادی ضمن اعمال خاموشی برق طولانی مدت برای مشترکین صنعتی و مراکز حساس شهرستان بیش از یک هفته نیز زمان اجرا نیاز داشته، که با انجام مانور مذکور میزان انرژی توزیع نشده کاهش یافته و مشترکین مورد نظر خاموشی کوتاهی تجربه کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


برچسب ها: بهینه سازی ، زنجان ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.