نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد این کشور با داعش وارد جنگ شده است و مسلمانان را خارج از این ماجرا می‌داند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ حملات تروریستی پاریس به موضوع اصلی مناظره دموکرات‌های آمریکایی تبدیل شد، "هیلاری کلینتون،" نامزد پیشرو دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، با اشاره به همین موضوع اعلام کرد: برای مقابله با داعش به یک اتحاد جهانی نیاز داریم.

کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، در ادامه گفت: ما با اسلام و مسلمانان در جنگ نیستیم. نباید مسلمانان عادی به عنوان تهدید تلقی شوند. همه ما با افراط‌گرایی خشونت‌آمیز در جنگ هستیم.

وی افزود: ما برای کشته‌شدگان حملات تروریستی پاریس دعا می‌کنیم؛ اما این کافی نیست. ما باید به راه‌حلی دست یابیم که جهان را در راستای ریشه‌کن کردن ایدئولوژی افراط‌‌گرایی که به تشکیل سازمان‌هایی مانند داعش منتهی می‌شود، متحد سازد. داعش نباید محدود شود؛ بلکه باید نابود شود. رهبری آمریکا در این راه بسیار جدی است؛ اما این مساله نمی‌تواند تنها جنگ آمریکا باشد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
این سیاست مدار دیوانه آمریکایی دروغ میگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
دروغ میگه کثافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
بشنو ... باور نکن ...
این سیاست مدار های آمریکا، برای اینکه مردم بهشون رای بدن،حرف از دوستی با اسلام و ایران و دوستی با مسلمانان و ایرانی ها میزنند، چرا که به این مسئله آگاهی دارن که روابط مثبت با اسلام و ایران،از دیدگاه مردمشون یک امتیاز برای واشنگتون حساب میشه.اما به محض اینکه روی کار میان،شمشیر رو برای مسلمان ها از رو میبندند.نمونه اش،همین آقای اوباما که دقیقا با همین روش رای جمع کرد.اما الان روزی نیست که اوباما برای مسلمان ها نقشه نکشه.
داعش رو هم خودشون راه انداختن تا منطقه رو به هم بریزن و بهانه پیدا کنن برای نفوذ بیشتر در منطقه.اما حالا که دیدن داعش، بیشتر از منطقه، میتونه دنیای غرب رو تهدید کنه، "الکی مثلا" افتادن دنبال راه چاره برای مبارزه با داعش ... "الکی مثلا"
آخرین اخبار