پس از گذشت 10 سال از تأسیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران تاکنون هیچ دوره‌ای با عنوان مربیگری درجه یک در ایران برگزار نشده بود.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون و به دلیل نبود شرایط و مدیریت مناسب در کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و با توجه به حساسیت موضوع در گزینش و آموزش مربیان درجه یک بدنسازی که بخشی از آن مربوط به انتخاب سر فصل مطالب و به کارگیری اساتید کارآزموده و دانشگاهی در این زمینه بوده است امکان برگزاری این دوره وجود نداشت که با برنامه ریزی دقیق به این مهم دست یافتیم.
 
دکتر عبدالمهدی نصیرزاده سرپرست کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان در این باره بیان داشت: زمانی که ما به فکر برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه یک بدنسازی در ایران افتادیم برایمان بسیار دشوار بود که چگونه بتوانیم مطالب تخصصی و به روز ورزش بدنسازی را به مربیان برتر کشور انتقال دهیم که خوشبختانه با کار و تلاش بسیار این کار محقق شد و به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون نیز رسید.
 
وی ادامه داد: در مرحله بعد و به منظور اهمیت موضوع، ما شرکت کنندگان را از طریق یک آزمون ورودی و سنجش میزان دانش آنها مورد ارزیابی قرار دادیم که در نهایت 115 نفر از این افراد از سرتا سر کشور توانستند در این آزمون نمره قبولی را کسب کنند و مجوز حضور در نخستین دوره مربیگری درجه یک بدنسازی را به دست آورند.
 
سرپرست کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان ابراز کرد:‌ تعداد محدودی از این مربیان که در نهایت موفق به دریافت مدرک مربیگری درجه یک شوند از این پس به عنوان محقق در کارهای پژوهشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران فعالیت خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: بعد از اتمام این دوره ما برنامه‌ای برای برگزاری دوره‌های دیگر مربیگری درجه یک بدنسازی به این زودی‌ها نداریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار