گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در رادیو نمایش

دو نمایش جدید رادیویی به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو؛ «شهر سوسن‌ها» نوشته جهانشاه آل محمود و کارگردانی رامین پور ایمان روز دوشنبه ساعت 7:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

داستان این نمایش رادیویی درباره یک افسر دلاور و انقلابی نیروی هوایی است که در زمان محاصره سوسنگرد به آنجا اعزام می‌شود و در این بین اتفاقاتی می افتد که ...

در «شهر سوسن‌ها» هنرمندانی چون: مهدی نمینی مقدم، احمد گنجی، مهرداد مهماندوست، مجید سهرابی، مجتبی طباطبایی، میرطاهر مظلومی و سینا نیکوکار به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین شهناز دهکردی تهیه‌کننده، پیروز صدرایی صدابردار و محمدرضا قبادی‌فر افکتور این نمایش رادیویی هستند.

بر اساس این خبر؛ «جبهه جنوبی» نمایش دیگری است که به همین مناسبت روز سه‌شنبه 26 آبان از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش رادیویی را محمدرضا زندی نوشته که داستان‌های تلاش پدری را برای رهایی خانواده‌اش در جریان حمله بعثی‌ها به سوسنگرد روایت می‌کند.

«جبهه جنوبی» به کارگردانی محمد پورحسن و با هنرمندی: مهین فردنوا، فریبا متخصص، رامین پورایمان، احمد گنجی، مینو جبارزاده، شیوا رفیعیان، ماندانا اصلانی، محمد رضا علی و مجتبی طباطبایی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است‌.

این نمایش به تهیه‌کنندگی: مهتاب امینی، صدابرداری: حیدر صفدری و افکت محمدرضا قبادی‌فر، روز سه‌شنبه ساعت 7:15 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار