تیم شهرداری کاشان با نتیجه دو یک مقابل تیم نجف آباد در مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی کشور برای دومین بار طعم شیرین پیروزی را چشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر و سرپرست تیم هندبال شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: تیم شهرداری کاشان دیروز مقابل تیم نجف آباد در گیم شماری با نتیجه دو یک و در مجموع امتیاز 26 - 24 این تیم را شکست داد و به مرحله فینال راه یافت.

به گفته وی، این تیم در در روز آغاز بازی ها همزمان با روز پنج شنبه 21 آبان استراحت داشته است و طی دو روز گذشته یک نتیجه برد از تیم بندرعباس و یک باخت از سپاهان را داشته است.

مدیر و سرپرست تیم هندبال شهرداری کاشان در ادامه با تقدیر از حضور دلگرم کننده شهردار کاشان به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه و سید مهدی مجد الاشرافی به عنوان مدیر عامل باشگاه برای تماشای بازهای کاشان مقابل حریفان گفت:حضور این مسوولان مایه دلگرمی و تشویق بازیکنان در کسب پیروزی ها شد.

پدرام در پایان صدرنشینی تیم هندبال شهرداری کاشان در جدول دور رفت بازی ها را خاطرنشان کرد و گفت:سید امیر حسین میر افضل،سید ابوالفضل گلپر، میثم صالحی، مصطفی داوری، علی بیک ماز، رضا کاظمی، شهریار حسینی، رسول دهقانی، شهرام خزایی، امین کاظمی، پوریا نمکی، مجتبی خزایی، علی ربیع و ایمان وزین اعضای تیم هندبال شهرداری کاشان به مربی گری مهدی دوست و سرمربی گری علی ربیع هستند. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.