یوفا، پاری سن ژرمن و چندتن از بازیکنان فوتبال با انتشار پیام هایی با بازماندگان حادثه تروریستی پاریس ابراز همدردی کردند.

ابراز همدردی جامعه فوتبال اروپا با بازماندگان حادثه پاریسبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به دنبال وقوع حملات تروریستی شب گذشته پاریس   بیش از 350 نفرکشته  و مجروح شدند که یکی از این حملات، در یکی از گیت‌های ورزشگاه استاد دو فرانس و در حین برگزاری دیدار فرانسه-آلمان به وقوع پیوست.

در پی وقوع این حملات خونین اتحادیه  فوتبال اروپا، باشگاه پاریسن ژرمن و  تنی چند از بازیکنان پیشین و حال حاضر فوتبال  با انتشار پپام هایی با کشته شدگان و خانواده ‌های  آنها ابراز همدردی کردند.

در این میان یوفا همدردی خود را در قالب اطلاعیه ای اعلام کرد. در اطلاعیه یوفا آمده است:« یوفا از اتفاق غم انگیز شب گذشته پاریس عمیقا متاثر و متاسف است و مایل است حمایت  و همبستگی خود از فرانسه  و کسانی که در این حادثه متحمل  درد و رنجی شدند ،ابراز کند.»

یوفا همچنین اعلام کرد در دیدارهای دوستانه این هفته تیم ها به احترام کشته شدگان حادثه پاریس با بازوبندهای مشکی به میدان خواهند رفت.

باشگاه پاریسی پاری سن ژرمن نیز در اطلاعیه ای به همدردی با بازماندگان حادثه جمعه شب پاریس پرداخته است.

در بیانیه این باشگاه آمده است:« در پی حوادث غم انگیز که جمعه شب در پاریس رخ دادباشگاه پاری سن ژرمن مایل است همبستگی خود را با  قربانیان این فاجعه هولناک  و خانواده هایشان ابراز کند.»

علاوه بر این بازیکنان فعلی و پیشین فوتبال نیز با انتشار پیام هایی همدردی خود را با بازماندگان این حادثه تروریستی اعلام کرده اند.

بازیکنان سرشناسی مانند تیری آنری، داوید لوئیس، سرخیو آگرو، مارکو رویس تیم کیهیل، ریو فردیناند، رابرت پیرس آرون رمزی و هیتینگا و فرتونگن از جمله بازیکنانی بودند که با انتشار پیام های در صفحات شبکه های اجتماعی همدردی خود را ابراز کردند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: یوفا ، پاریس ، پاری سن ژرمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۴
بهتربودجامعه فوتبال بامردم لبنان وسوریه وعراق هم همدردی میکردند
آخرین اخبار