برنامه‌های چشمه‌سار علم و پنجمین طلوع از رادیو معارف پخش می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: حجت‌الاسلام والمسلمین خدابخش عظیمی از تولید برنامه ویژه شب میلاد حضرت امام محمد باقر(ع) به همت رادیو معارف خبر داد و  گفت: زندگانی حضرت امام محمد باقر(ع) و ویژگی‌های علمی این امام بزرگوار از جمله مواردی است که در برنامه چشمه‌سار علم به آن پرداخته می‌شود.

عظیمی گفت: برنامه چشمه‌سار علم 23 آبان از ساعت 19:30 تا 20:30 از رادیو معارف پخش می‌شود 

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف گفت: در این برنامه سعی شده روش‌ها و طرح‌های الگو گرفتن از این امام بزرگوار برای رشد و شکوفایی علمی کشور تبیین شود

 البته آسیب‌ها و تهدیدهای موجود نیز در نظر گرفته می‌شود و پاسخگویی اقناعی و علمی به شبهات روز در سطح نخبگان و عموم و ایجاد فرصت و زمینه بهره‌مندی مکاتب و صاحب افکار گوناگون از مکتب اهل بیت(ع) از مباحث دیگر مطرح شده در این برنامه است.

عظیمی همچنین از پخش برنامه پنجمین طلوع ویژه سالروز ولادت امام محمدباقر(ع) خبر داد و تصریح کرد: این برنامه اصول و روش‌های تربیتی را از نظر پیشوای پنجم شیعیان مطرح می‌کند و به رفتارشناسی و نیازهای روز می‌پردازد.

وی از تبیین الگوهای تربیت دینی در برنامه پنجمین طلوع ، معاشرت اجتماعی و روند دوستیابی و نکاتی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد خبر داد.

عظیمی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه پنجمین طلوع 24 آبان از ساعت 8:40 دقیقه تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.