اعتبار بخشی بیشتر به نقشه راه فناوری‌های دریایی

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی گفت: این ستاد در نظر دارد برای پاسخگویی به نیازهای فناوری اعتبار بیشتری به نقشه راه فناوری‌های دریایی بخشید.

محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی در نظر دارد با نظر خواهی از جامعه و اعمال نظرات و پیشنهادات دریافتی علاوه بر رفع ایرادات و جمع بندی نهایی به نقشه راه فناوری‌های دریایی اعتبار بیشتری بخشد.

وی در ادامه تاکید کرد: ترسیم نقشه راه یک برنامه ریزی نیاز محور در صنایع دریایی است و ترسیم این نقشه راه به شناسایی‌، انتخاب و توسعه گزینه‌های فناوری برای پاسخگویی به نیازها کمک می‌کند. 

سیف تصریح کرد: با گردآوری تیمی از خبرنگاران چارچوبی برای سازمان دهی و ایجاد اطلاعاتی برای فناوری ایجاد می‌شود. تا بر اساس این چارچوب تصمیم گیریهای مناسب در زمینه سرمایه گذاری فناوری‌ها انجام شود. 

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی خاطر نشان کرد: با توجه به اولویت‌های فناورانه شناسایی شده در حوزه دریایی از سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی دعوت شده تا در راستای این اولویت‌ طرح‌های توسعه فناوری مشخص خود را برای انجام همکاری با ستاد اعلام کنند. 

وی در پایان عنوان کرد: ترسیم برنامه عملیات تدوین نقشه راه فناوری قدم بعدی است که به شناسایی منابع و بر طرف کردن چالش‌ها پرداخته خواهد شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار