سوره مهر الكترونیک در نظر دارد تا كتاب‌های چند رسانه‌ای «دختر شینا» و «فرنگیس» را تا پایان سال تولید و عرضه كند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ امین نادری، مدیر سوره مهر الكترونیک با اشاره به برنامه‌های این بخش در ماه‌های آینده سال جاری گفت: سوره مهر الكترونیک در نظر دارد تا در ماه‌های آینده تمركز خود را بیشتر بر كتاب‌هایی قرار دهد كه نشان‌دهنده و بیان‌كننده نقش زنان در دفاع مقدس است. این كار به پیشنهاد مرتضی سرهنگی انجام می‌شود تا به نحوی پشت جبهه‌ها و نقش دیگر اقشار به ویژه زنان و مادران شهدا و جانبازان در جنگ به خوبی معرفی شود.

وی ادامه داد: به همین منظور برنامه‌های متعددی برای این كار در نظر گرفته شده است كه از جمله این موارد تولید كتاب گویا از آثاری‌ است كه بیان‌كننده نقش زنان در جنگ است. از جمله این موارد تولید كتاب گویا از «دختر شینا» و «فرنگیس» است كه با همكاری رادیو نمایش تولید و پخش می‌شود. ابتدا كار تولید شده از سوی رادیو پخش می‌شود و بعد در اختیار سوره مهر قرار می‌گیرد.

مدیر بخش سوره مهر الكترونیک از تولید كتاب‌های چند رسانه‌ای به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد كرد و افزود: همچنین قرار است كه این دسته از كتاب‌ها در اولویت تولید كتاب‌های چندرسانه‌ای قرار بگیرند. در نظر داریم تا كتاب‌هایی مانند «دختر شینا»، «فرنگیس»، «دختران او. پی. دی»، «دا» و... را در این قالب تولید و عرضه كنیم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.