سعید حیدری‌راد: نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت، حتی ازبکستان هم برای کسب سهمیه المپیک آمده است.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال: نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت
سعید حیدری‌راد سنگربان ملی هندبال کشورمان در رابطه با رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 قطر در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تمام حریفان برای کسب المپیک 2016 در این رقابت‌ها حضور دارند و ما نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: حریف اول ما تیم عمان است، باید دیدار اول بازی خوب و پرقدرتی از خود نشان دهیم تا دیگر حریفان، تیم ایران را دست‌کم نگیرند. بازی با تیم عمان برای ما بازی سرنوشت‌سازی است و باید با حضور پرقدرت و قابل قبولی به  مصاف حریف خود برویم. نباید هیچ یک از تیم‌ها را در این دوره رقابت‌ها دست‌کم گرفت حتی ازبکستان نیز برای کسب سهمیه آمده و با تمام تیم‌ها  خواهد جنگید.

سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان در ادامه گفت: مدت 7 سال است که دروازه‌بان تیم ملی هندبال هستم و دروازه‌بانی را از رده‌های پایه شروع کردم. هم اکنون برای این دیدارها از آمادگی کاملی برخوردارم و به خوبی و با قدرت به مصاف حریفان خواهم رفت.

وی در خصوص اینکه دو بازیکن لژیونر در بازی اول حضور ندارند تصریح کرد: من و دیگر هم تیم‌هایم تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشته  و هم قسم شدیم تا بازی خوبی در مقابل حریفان داشته باشیم تا اضافه‌شدن دو لژیونر به تیم در بازی بعد لطمه‌ای به تیم وارد نشده و در کنار لژیونرهای حاضر در تیم ملی نمایش خوبی به اجرا می‌گذاریم، با اضافه شدن آن‌ها به تیم نیز با اقتدار بیشتری به مصاف حریفان خواهیم رفت.

 تیم ملی هندبال کشورمان عصر امروز در نخستین بازی خود به مصاف تیم ملی عمان در سالن الدحیل دوحه خواهد رفت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، حیدری راد ، 2016 قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار