رئیس پلیس راه شمالی استان فارس از رانندگان درخواست كرد در روزهای بارانی برای پيشگيری از وقوع حوادث رانندگی با احتياط بيشتری رانندگی كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "کسری سیروسی" گفت: در روزهاي بارندگي، با توجه لغزندگی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان، از شهروندان و رانندگان درخواست مي شود ضمن توجه به توصیه های ماموران پلیس راه استان با احتياط بيشتري در جاده ها رانندگي كنند.

وي بيان كرد: از آنجائيكه بارش باران در سطح جاده ها لايه اي از لغزندگي را به جهت دود ناشي از خودروها و مواد نفتي ايجاد مي كند رانندگان تسلط كمتري بر كنترل خودرو در محورها و معابر خواهند داشت.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس تصريح كرد: در اين شرايط رانندگان باید نسبت به شرايط عادي حداقل سرعت را در نظر گرفته و ضمن رعايت سرعت مطمئنه و فاصله طولي از گردش هاي بي مورد و ترمز ناگهاني كه موجب از دست رفتن كنترل وسیله نقلیه مي شود پرهيز كنند.

"سرهنگ سیروسی" به رانندگان توصيه كرد: اگر قصد خارج شدن از شهر و استان خود را دارند حتما خودروي خود را بازديد و از ايمنی تجهيزات بویژه زنجیر چرخ، برف پاکن، سیستم گرمایشی، لاستيك و آج هاي آن اطمينان حاصل كنند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.