مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی تسنیم تا 30 ابان ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس؛ این جشنواره به همت اداره‌کل امور بانوان شهرداری تهران و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس در قالب بخش خلاقیت‌های فرهنگی هنری چهارمین جشنواره «تسنیم» در دو بخش پوشش اجتماعی زنان شامل مانتو، شلوار، چادر برگزار می‌‌شود.

تناسب طرح بر‌اساس ارزش‌های اسلامی ایرانی، استفاده از رنگ‌های وزین، شاد و متناسب در پوشش اجتماع، پرهیز از ارائه طرح‌های تقلیدی و عدم استفاده از المان‌های غیر‌ایرانی بر روی لباس، سهولت و راحتی در پوشیدن لباس و  خودداری از ارائه آثار تکراری از مهمترین شاخص‌های این جشنواره است.

میزان خلاقیت و نوآوری و ابتکار موجود در طرح و تناسب رنگ، میزان تطابق با شاخص‌های فرهنگ عمومی و ارزش‌های اسلامی ایرانی، میزان تطابق با اسلوب‌های علمی و مدرن موجود در حوزه طراحی لباس، قابلیت تولید انبوه و ورود به بازار‌های تجاری با ملاحظه قیمت‌های مناسب، هماهنگی کامل در کلیه مراحل اعم از انتخاب طرح، انتخاب پارچه، دوخت مناسب و ارائه و تحویل ملحقات متناسب با اثر هم از مهمترین معیارهای هیات داوران این جشنواره است.

لازم به ذکر است؛ شرکت در این جشنواره برای همه علاقه‌مندان آزاد است و هر هنرمند طراح می‌تواند همزمان در دو بخش جشنواره (پوشش اجتماعی زنان و چاپ و بافت پارچه) شرکت نموده و در هر بخش حداکثر 5 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در دومین جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی «تسنیم» می‌توانند با شماره 88346628 تماس حاصل کرده و یا به وب‌سایت www.banovan.tehran.ir مراجعه نمایند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار