مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله گفت: مسئله خانواده و نقش آن در بهبود زندگی نسل جدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در هشتمین همایش سراسری بسیج رسانه کشور با عنوان «همایش تربیتی خانوادگی در سالن اجتماعات هتل نخل»،با اشاره به اینکه نحوه تمایل والدین با یکدیگر به عنوان الگو مورد توجه فرزندان قرار می‌گیرد، افزود: امام خمینی (ره) و ائمه اطهار (ع) در دوره زندگی خویش به ابعاد مهم خانواده توجه ویژه‌ای داشتند، به طوری که رسیدگی به امر خانواده و توجه به آن را از اولویت‌های اصلی خود قرار می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه زن و شوهر باید قدر یکدیگر را بدانند و در رفع مشکلات زندگی با یکدیگر تلاش کنند، گفت: پیامبر اکرم (ص) با توجه به خانواده در تعامل زن و شوهر که به رفع مشکلات زندگی منجر می‌شود، تأکید بسیار داشتند و این امر نشان‌دهنده نقش و جایگاه بالای خانواده است.

گواهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در ارتباط با نقش مهم والدین در تربیت فرزندان تأکید داشتند، افزود: اگر میان والدین تنفر ایجاد شود این امر موجب نگرانی فرزندان می‌شود و نتایج نامناسبی را به ارمغان می‌آورد.

وی تأکید کرد: انضباط در خانه بسیار اهمیت دارد و مرد و زن هرکدام باید به وظایف اصلی خود در خانواده توجه کنند، به طوری که هر اندازه برای خانواده وقت و مسائل مالی در نظر گرفته شود در حقیقت سرمایه‌گذاری معنوی بزرگی انجام شده است.

گواهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و جلب توجه مسوولان به اقتصاد بدون نفت، گفت: در سال‌های اخیر بیشتر مسوولان به این موضوع توجهی نکرده‌اند و اقتصاد مقاومتی هنوز به مرحله عملیاتی در میان مسوولان کشور نرسیده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تأکید کرد: دشمنان از همه ظرفیت‌های خود برای نفوذ در کشور استفاده می‌کند و مقام معظم رهبری با تدبری اندیشمندانه به این امر مهم توجه ویژه‌ای داشتند ،که در اینجا بنابراین مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها بیان ابعاد نفوذ دشمن در کشور برای مردم است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.