نیکو روزبرگ راننده تیم ‫مرسدس‬ توانست در دومین تمرین هجدهمین گرندپری فصل ۲۰۱۵ سریعترین زمان را در پیست به نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پلنت روزبرگ که در تمرین اول در رده دوم دیده می‌شد در این تمرین با ثبت زمان یک ساعت و دوازده دقیقه وسیصد و هشتادو پنج ثانیه  توانست سریعتر از همیلتون باشد و رده اول را بدست آورد.

لوییس همیلتون در این تمرین مغلوب هم تیمی آلمانی خود شد و باز هم این دو راننده مرسدس، سباستین فتل را با ‫فراری‬ خود در رده سوم جای داد.

کیمی رایکونن اینبار موفق شد هم تیمی خود را در رده چهارم دنبال کند و هر دو راننده فراری در این تمرین تقریباً یک ثانیه از مرسدس‌ها کندتر بودند.

دنیل ریکاردو که در این هفته با موتور جدید رنو در برزیل رانندگی می‌کند توانست رده پنجم را از آن خود کند و والتری بوتاس با ویلیامز خود در رده ششم ایستاد.

رومین گروژان از ‫لوتوس‬، نیکو هالکنبرگ از فورس‌ایندیا و دنی کیات از ‫ردبول‬ هم رانندگانی بودند که به ترتیب در رده‌های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

فلیپه ماسا که در این آخر هفته در پیست خانگی خود رانندگی می‌کند بالاخره در میان ده راننده برتر قرار گرفت و او را پاستور مالدونادو و فلیپه نصر راننده برزیلی تیم سائوبر در رده‌های بعدی تعقیب کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار