به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پلنت با استفاده از این کانال تیمها میتوانند هوای عبوری از زیر دماغه اتومبیل را به روی دماغه هدایت کنند.
بدینترتیب با شدت گرفتن هوای عبوری از روی دماغه، میزان نیروی رو به پایین در این قسمت از خودرو بیشتر میشود.
مرسدس در تمرین نخست گرندپری برزیل از این کانال استفاده کرد و بعد از چندین دور این سیستم را جایگزین دماغه معمولی خود کرد.
گفته میشود اگر مرسدس به اندازه کافی از این سیستم راضی باشد، تصمیم میگیرد تا از کانال S شکل در فصل آینده استفاده کند.
انتهای پیام/