وزیر بهداشت دربازدید از بیمارستان شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان از بهره برداری این بیمارستان تا دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ در ادامه سفر وزیر بهداشت به مناطق محروم جنوب استان، دکترهاشمی وارد شهرستان قلعه گنج شد و از بیمارستان در حال تجهیز این شهرستان بازدید کرد.

وزیر بهداشت ضمن اشاره به سفرهای قبلی خود به منطقه محروم قلعه گنج گفت: تغییرات خوب و مناسبی اتفاق افتاده و وضعیت فعلی با قبل قابل مقایسه نیست . خوشبختانه بیمارستان زیبا و خوبی احداث شده و ما هم قول میدهیم تا قبل از ۲۲ بهمن امسال آنرا تجهیز و به بهره برداری برسانیم، امید است با افتتاح این مرکز شاهد کاهش مشکلات مردم در این منطقه محروم باشیم.

وی همچنين با اشاره به برنامه های خوب بنیاد مستضعفان و استانداری اظهار داشت : امیدوارم با تحقق این برنامه ها شاهد محرومیت زدایی در این منطقه باشیم.

دکتر هاشمی ابراز امیدواری کرد که با اجرای برنامه هایی مانند ساخت و افتتاح این بیمارستان شاهد بهبود شاخص های بهداشتی و درمانی در این منطقه باشیم.

گفتنی است؛ شهرستان قلعه گنج با بیش از ۱۲۰ هزار جمعیت شهری و روستایی و علیرغم دارا بودن معادن غنی به دلیل خشکسالی چندین ساله جزء محروم ترین مناطق کشور محسوب می شود.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز بهداشتی و درمانی بخش دولاب از توابع شهرستان قلعه گنج بازدید کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار